niedziela, 27 października 2013

Klątwa Plusa

Wczoraj, od "Plusa" dostałem esemesa tej treści: "Wysyłam Ci teraz KOD ENERGETYCZNY. Przyciągnie do Ciebie MIŁOŚĆ i PIENIĄDZE! Nieodebrany ściągnie KLĄTWĘ I BIEDĘ. Sms KOD na 8020."

Zatem Plus bawi się czarami. Klątwę na mnie rzuca, bo ja nie z tych, co odpisują na takie wiadomości. Za takie bezczelne nękanie, zamierzam rozwiązać umowę. I jeszcze pobawię się trochę w czarownika - taka już ze mnie mściwa bestia.

Na trolle tych gór i elfy tych ziem. Na Dżibraila, wszystkich elochów i ilahów. Na Odyna, Peruna, Wertragnę, Mitrę, Ahura Mazdę, węża Bidę, Królika Wielkanocnego i Wszystkich Świętych. Bogów wzywam, starych i nowych, prawdziwych i zmyślonych, potężnych i lichych. Przez ramię pluję trzy razy, na jednej nodze trzy razy obskakuję dookoła stołu, robię trzy przysiady i trzy razy drapię w ty... tył głowy. Język wystawiam, ruszam uszami, mrużę oczy. Czytam wspak, piszę wspak i chodzę w spak. Runy na meblach skrobię, przekleństwa na kartkach papieru maluję i pieśni magiczne odśpiewuję. Rytuał czaro, czaro, czarodziejki odprawiam, by klątwę na Plusa sprowadzić. Niech zbiednieje, zbankrutuje i zostanie zapomniany. Niech skarbówka zrobi mu kontrolę, CBA nalot, a komornik wyniesie komputery. Niech wierzyciele pukają do drzwi i okien, syndyk przejmie jego budynki, a policja zamknie oszustów. Niechaj Plus znajdzie swojego Minusa, który zepchnie go w niebyt. W skrócie: niechaj Plusa trafi cholera.

Z poważaniem
Klient sieci Plus


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz